Dobar poslovni marketing znači najprije prepoznati potencijalnog kupca, a potom ga prilagoditi njegovim željama i potrebama. Osnovni princip za pristup tržištu je ponuda jeftinijeg, boljeg i drugačijeg proizvoda ili usluge, a važna je i brzina kojom ćete uslugu izvršiti.
Ukratko, tržište je moguće osvojiti pravim proizvodom koji se prodaje po pravoj cijeni na pravim mjestima i koji se promovira na pravi način.
Što proizvesti i kome prodati?
Ranije se razmišljalo što proizvesti i kome prodati određeni proizvod. Sada se polazi od tržišta, odnosno od strane kupaca istraživanjem njihovih potreba, pa se tek onda kreće na proizvodni proces.
Metode istraživanja marketinga se dijele na interno i eksterno istraživanje.
Interno istraživanje odnosi se na rješavanje operativnih marketing problema unutar poslovnih subjekata (kvaliteta proizvoda, rokovi isporuke, reklamacije kupaca, plasiranje proizvoda na tržište)
Eksterna marketing istraživanja su složenija i zahtijevaju primjenu složenih metoda i postupaka (ispitivanje tržišta, studije u odnosu na konkurentski proizvod, određivanje sadašnjih korisnika proizvoda)
Četiri su osnovna postupka poslovnog marketinga
Marketinških postupaka ima ukupno četiri. Oni su:
1. prodavati stare proizvode starim kupcima – najsigurnije
2. prodavati nove proizvode starim kupcima
3. prodavati stare proizvode novim kupcima
4. prodavati nove proizvode novim kupcima, što je najriskantniji postupak.
I vi možete imati uspješno poduzeće
Uspjeh poduzeća ovisi o pravodobnom prepoznavanju i zadovoljavanju očekivanja i želja tržišta.
Znači, najvažnije je znati tko su kupci, zašto kupuju od poduzeća ili od nekog drugog i što treba učiniti da ih ima više.
Trebate li pomoć oko dobrog poslovnog marketinga, imamo nekoliko aseva u rukavu, stoga nas slobodno kontaktirajte.